Linaträning

Puh. Lina träning i värmen blev det idag. Funkade bra, red inte med vikter och har inte gjort på ett par dagar och ja menar man känner ju skillnad, speciellt galoppen, den funkade inte alls idag men tyckte underlaget var hårt och vi hade inget stöd av staket eller kanter, så det försvårade lite. Igår gick den dock bättre men då red vi på annat underlag och hade lite mer stöd. Imorgon blir det vikter och en till Lina träning, här är det hårdträning inför söndagens tävling, aja vi får se hur det går, jag hoppas såklart att det ska gå bra men vi är ju som sagt nybörjare inom tävling och vissa saker är ju som sagt inte riktigt jämna, men men hoppas vi kör på och har kul :)
 
Min nya favvobild
 
"Lina tyckte att hon aldrig gått så fint som hon gjorde på ovalbanan, det kändes ju gott att höra :)"
 





Kommentarer
Erika Pettersson

Härligt o få höra såna ord att hon gick så himla bra, framsteg! :)

Svar: Ja det känns super :) Hoppas hoppas hon går så på söndag men jag kan tänka mig att jag kommer vara alldeles för nervös för att rida henne ordentligt..uuusch att man ska vara så nervig :P???
mittangsull.blogg.se

2013-05-30 @ 16:55:42
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Erika Pettersson

SV:
Förstår dig att du är nervös!
skulle jag oxå varit, men försök se de som en rolig grej bara. :)
men de är dock svårt o göra de. :P

Svar: Hehe aah man får försöka men ja är ju tävlingsmänniska också ja vill ju gärna att det ska gå bra och helst vinna hela skiten hahaha ;)
mittangsull.blogg.se

2013-05-30 @ 21:05:30
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Hulda

Okej ser skit bra ut ju ^^ när ska ni tävla då.

Svar: På söndag, hua nervöst :P Min andra tävling någonsin
mittangsull.blogg.se

2013-05-30 @ 22:21:59
URL: http://www.huldaeinarsdottir.com



Agnetha

Wow! Ni ser strålande ut båda två Linda! :-D

2013-05-31 @ 12:31:02
URL: http://www.agnethagothe.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?