Kooosseeraa koooosseeraa

Nu ska jag strax fara upp och bygga kohage. Jajamen våra femton kvigor kommer hem imorgon. Så det är bara sätta fart och arbeta hupp hupp! Ska bli hemskt roligt att få hem dom, o andra sidan ska dom ju en mörk hemsk dag dö så jag vill inte alls bekanta mig med dom hur jag nu ska kunna låta bli med det. Det kommer sluta med att jag ber om att få ha kvar allihopa, varenda kviga kommer jag be för haha, jag är sån djurnörd så det är inte sant, för känslig, men jag vet att här har jag inget att säga till om, det finns ingen ekonomi för att ha femton kvigor som husdjur om de nu inte skall insemineras och få kalvisar, men då ska ju dom dö istället!! Nej hua jag passar inte för att ha djur som är till köttproduktion o.s.v. Stackars MU! Jag får trösta mig med att de får ett bra liv istället, för det är inget snack om saken att de ska ha det bästa!
 
 
 





Kommentarer
Jennifer

Åhh jag måste få komma och kika på dom nånting!!! =))

2013-05-04 @ 17:38:29



Tove

Aw, söta!

2013-05-06 @ 21:35:17
URL: http://raudur.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?