A good day!

Gick så jääävla bra idag. Hon kändes skitfin redan när jag satte mig upp och red mot plan. Red för Lina idag då jag kände att jag ville ha en till träning innan hon drar till Romme för tävling. Det gick såååå bra och Lina tyckte hon var jättefin, hihih nu är vi back on track igen. Så nu ska här tränas i veckan och helgen, men nu resten av dagen ska jag och älskling fira sex år :D!!!!!
 
Gud vad man kan älska en människa så sjukt mycket, jag älskar älskar älskar han mest på jorden, sex år och jag känner mig bara mer förälskad i honom, han är så underbar min finaste Martin, jag hoppas att det förevigt kommer vara vi, vi två, Linda och Martin som det alltid varit, sex år med han har varit de finaste och tryggaste åren i mitt liv.  Och titta stackarn, jag "tvingade" honom spara ut massa skägg en gång, haha vad gör man inte för sin kvinna haha ;) Martin på Bitter, hans häst!
 





Kommentarer
Ekkan

Grattis till er!! Härligt med kärlek <3

2013-05-08 @ 11:16:20



Jenny

Grattis till er :)

Svar: Tack ;)
mittangsull.blogg.se

2013-05-08 @ 15:53:02
URL: http://videungens.wordpress.com/



Erika Pettersson

Grattis till er båda!! :D

Åh va kul att träningen för Lina gick så bra att ni är tillbaka igen. :) härligt, härligt.

2013-05-09 @ 12:30:53
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?