Filmstjärnor till hålan!

Jag tycker det är så fräckt att Rolf Lassgård och Lia Boysen (som föresten är ruskigt bra skådisar) är här i vår lilla kommun och spelar in en film. Miraklet i Viskan, heter den. Haha lilla Viskan, ja det är roligt att vi börjar synas mer och mer, vår kommun som inte är mycket till för världen. Vi har ju både Takida, Stiftelsen, Corroded och hockeystjärnan Samuel Påhlsson och alla dessa i nästan samma generation. Nu kommer Lassgård och Boysen föra Ånge kommun eller Viskan i alla fall till ett kanske mer nämnbart namn. Jag är ju filmnördens nörd och blir ju verkligen upp i varv över något sånt här och speciellt när det är så pass bra skådisar. Ska bli otroligt roligt att få se filmen om våran lilla Viskan framöver, spännde vad det är för historia de hittat på. Kanske ska jag fara dit, kasta mig bakom en buske och smygtitta som en annan stalker? Viskan har väl sina gömmor haha ;)
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?