Årets bad!

Åh jag har haft jättemysigt såhär på kvällskvisten. Jag och Erica tog en barbacka tur ner mot sjön och badade med hästarna. Hihi simmade med jänta och hon simma på. Stod vi stilla skulle hon slänga med frambenen trots att hela hästen var under vatten och endast huvud uppe vid ytan, eller så kastade hon ner mulen och huvudet i vattnet och plaskade runt. Toka, jag tror hon uppskattade badet. Haha och jag har så roligt åt Erica, hon hatar att bada och vill inte bli blöt och vad jag förstått har hon aldrig simmat med en häst förut, haha aah tekniken Erica den kommer ;)
 
Ne men det var supertrevligt. Sedan red vid längs strandvägen fram och tillbaka innan vi red hem. Töööölten var sååå fiiin på Fifan, åh det var precis som att hela kroppen var loss och hon paddlade så där jättefint som hon bara kan och det har hon inte gjort på typ två månader, ooh tack det behövde jag få känna efter dagens pissridpass :P Simmning är ju kanonbra för kroppen, det skall göras igen hihi. Nästa gång ska jag be någon följa med ner med kameran.
 
 
 
 
 
 





Kommentarer
tanja deimo

sv. ja visst är han fin:), kolgas lillebror ^^. Ja jag och petra funderade på det men Sofia hade första tjing på att välja bland busfröna så vi får se vad jag och petra kan tänka oss att köpa lite senare:D

2013-06-25 @ 11:08:53
URL: http://fillstastallet.blogg.se



Jennifer

Går segt på den fronten nu, hästarna äter och mår gott! ;) Men fick några fina bilder på mig och Silver idag så ligger 2 nya på bloggen nu =)
(Om du vill kan du ju alltid göra reklam på din blogg att den finns en snygg liten ponny till salu) ;)

2013-06-25 @ 19:33:29




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?