Sista ritten

Idag är det förmodligen sista dagen jag rider Fifa, sen far vi på en veckas semester. Ska bli så jäääädra skönt, fy längtar. Känns skönt att komma bort lite från allt. Hoppas vi får bra väder, vi har en del sköna planer på vad vi ska göra och vart vi ska fara på vår semester men sen så är vi rätt spontana också. Sol, bad, äta gott, uppleva och bara njuuuta.
 
Så nu har jag lite förhoppningar här att det ska gå bra med Fifa idag, så jag kan lämna henne med en lugn och nöjd mage. Jag vill lyckas för att kunna släppa allt.
 
Nej nu väntas en semester och det ska bli sjukt skönt.
 
Lite bilder hos oss från igår kväll, och jag som vanligt skulle kunna grina på kvalitén :(
 
 
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?