Saturday

Jävla dator, eller kanske jag ska skälla på internetskiten, nu tog han bort hela inlägget, förbannade skit! Åh jag orkar inte skriva om. Det gick bra med Fifa idag iaf, gjorde samma sak som igår och jag var noga med min ridning och tänkte steget före innan jag gjorde något, ja brukar annars göra så mycket på en gång så man blir helt förvirrad, nej men det gick riktigt bra idag, tränade kanske tjugo-trettio minuter på plan, kvalité före kvantitet. Tränade galoppen på vägen hem och det gick också bra. Vad bra då :P Ja ne nöjd över dagen och hästen!
 
Nu ska vi snart fara till stan jag, sambo och hela min familj. Vi ska köra gocart, laserhallen och äta på lyxrestaurang, hääärligt, lillsyrran och jag som ordnat, en liten julklapp till familjen.
 
En tokig bild på mig och syster yster på hennes tjugoårsfest för några år sedan om jag inte minns fel, haha jag tror vi bara har oseriösa bilder tillsammans. Hujedamig.
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?