Plää :P

Pruuuuh. Kvällens ridtur var blä. Fast bättre än de två sista blädagarna de sista passen innan vilan ;) Nu hade hon ju bättre framåtbjudning även om den brukar kuna vara tio gånger uppåt. Dock brukar hon gå lite sisådär efter vilodagar så imorgon går det säkert bättre. Fasen måste börja sluta träna på plan och vägar hela tiden, nu får du ge dig Linda, ut i backar, i skogen och djupsnön, du som var så duktig på variation.. eeellleer? Bättring på det tack :)
 
Just nu kan jag nog inte riktigt slappna av, jag har en mattetenta på måndag som jag gruvar och drömmer om på nätterna, matte som var ÄR mitt sämsta ämne. Känns inte riktigt roligt med andra ord så ridningen får bli som den blir.
 
Tjopp tjopp!





Kommentarer
Erika

Jobbigt med tentan, men hoppas den går bra. :)
Angående ridningen så släpper de säkert det kommer perioder de är ju du väl medveten om precis som jag. :)

Vi båda får ha tålamod med våra små hästar. :)

2013-01-07 @ 22:08:39
URL: http://eriikapettersson.blogg.se



Karin

Håller tummarna för att tentan går bra!

Ja ut och variera dig, din Fifa verkar ju må bra av det. Jag önskar att jag vore där med Freyja med. Men just nu mår hon bäst av konsekvensträning. Det ska gärna se ungefär likadant ut så hon känner igen sig och blir lugn. Men sedan så ska vi också ut och variera oss. Träningen blir ju roligare när man hittar på en massa olika saker ju. =)

2013-01-09 @ 17:00:03
URL: http://lilldamberg.wordpress.com




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?