Mysteriebloggen

Jag har hittat en väldigt intressant och ohästig blogg, har man lite att göra och söker lite mystik och spänning tycker jag ni ska gå in på den HÄR bloggen. Där tar man upp alla mysterier som finns runtom hela världen. Folk som försvinner av oförklarliga själ, döda människor på det märkligaste vis utan något som helst spår av ledtrådar, mystiska sjöodjur som fångats på film, djur halvt manglad av orimliga själ. Jag kan nästan bli tokig av att inte få något svar, det är oerhört spännande att läsa men ett mysterium är alltid ett mysterium och de rätta svaren lär man aldrig få reda på.
 
 
 
 
 





Kommentarer
rebecca

Glöm inte, imorgon kl.10.00 publiceras mitt och Michaelas inlägg 3!

Inlägget kan väcka känslor och tankar så kommentera gärna det just du tycker och tänker! :D

2013-01-20 @ 18:42:19
URL: http://rebmj.blogg.se



Nina Liljedahl

Tack för tipset! Jag älskar att läsa om sånt.

2013-01-20 @ 20:39:20
URL: http://stallskogalund.blogg.se



Michaela

Spännande!!!

Läs mitt och Rebeccas inlägg "Kunskap är ingen börda" som nyss publicerades! :D
Kram

2013-01-21 @ 10:58:39
URL: http://michaelabang.devote.se



Emma

Du kan väl inte säga att den bloggen tar upp alla mysterier som finns runt om i världen?!

Svar: Det är ju du som missuppfattar.Jag menar att den tar upp mysterier runt om i hela världen och inte bara i Sverige, man behöver ju inte vara så tjurigt petig på meningen? Eller bli så "upprörd" över det? Herregud :P
mittangsull.blogg.se

2013-05-11 @ 16:09:22




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?