Rekord på slarvhet

Aj aj, jag tror jag nästan måste låsa kommentarsfältet, hur många veckor är det nu sedan jag tog tag i kommentarerna? Nu har jag nog rekord på slarvhet, så mycket obesvarade kommentarer jag har nu har jag aldrig haft, förlåt, förlåt förlåt jag känner mig så hemskt, ni borde inte skriva till mig överhuvudtaget, jag är så oansvarig och slarvig, ni har all rätt att bli uppmärksammad och besvarad. Kan man inte ha sån där auto svar haha ;)
 
Jag svarar på någon då och då men jag tar liksom inte uti med resterande, åh jag tycker det är så roligt att läsa det ni skriver och ändå kan jag inte ge tiden att svara. Faktum är att jag har inte samma blogg-glädje längre, det händer att jag inte kollar statestiken på flera dagar och det kan gå lååång tid innan jag ens kikar in på en annans blogg. Jag ägnar mig inte så mycket åt bloggvärlden längre, skriver inlägg gör jag för jag ääälskar att skriva och dona med bilder, men det blir liksom inget mer.
 
Jag har kanske tre bloggar som jag kikar på då tiden och lusten faller in, tre underbara bloggar som inspirerar, så ibland måste jag hämta lite inspiration från dessa underbara människor.
 
Det jag vill med detta inlägg är inte att skjuta undan era kommentarer eller hejda dom, jag ville bara säga förlåt ännu en gång.
 





Kommentarer
ekka

Äsch ttor inte de gör nå :) jag är dålig på skriva inlägg :P

2013-02-03 @ 14:08:43



Victoria

Du kan ju göra så att du måste godkänna kommentarerna innan de visas. Så har jag annars skulle jag inte veta vilka jag läst & svarat.

2013-02-05 @ 15:19:56
URL: http://impalaa.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?