Julisklappar

NU (Pust) har jag köpt alla julklappar jag ska och igår slog jag in de flesta! Både till några av de underbara kära vänner och till min lilla familj. Jag har skithöga krav på mig själv när det kommer till att köpa julklappar, speciellt till min familj, alltså jag är vrål stressad över julen. Martin han bara köper något han, men jag måste planera och fundera i flera veckor, jag kan inte köpa vad som helst till min familj, det ska bli perfekt och ändå tycker jag inte att jag uppnår mina krav, men jag tror det blev helt okej i år. Har några klappar jag väntar med posten, är liiite orolig över det, tänk om jag inte får hem dom i tid?? Skickade efter i början av förra veckan så man tycker ju att jag ska få dom snart, men efter stormen Ivar och under julstressen och allt så börjar man att fundera. Nåja det blir nog bra tillslut, en sak är säker - nu är jag pank!
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?