Ett till syskon..

Jag bläddrade bland en massa bilder folk lagt ut på sina hästar. Helt plötsligt ser jag en häst som jag tycker är otroligt lik Kaera och att detta må väl vara en Meitill häst? Jo då, helt rätt. Han var Kaeras halvsyskon och efter Meitill. Hur fasen kan jag se sånt?? Detta är INTE första gången jag prickar rätt på en Meitill avkoma. Jag tycker de flesta är så lik Kaera. Blidfari var riktigt lik henne på huvudet och specielt ÖGONEN! MY GOD det är ju Kaera! Hittade dessutom lite filmer på honom också. Så roligt att kunna finna släktingar såhär. Jag hittar inte en ända släkting från Fifas håll mer än några bilder på hennes syster som hon kom hit till Sverige med. Ganska tråkigt men jag är glad över att jag har en svensk född liten donna med hyfsad stam, då kan man alltid finna lite släktingar här och där :) Mängder av bilder på honom här.
 
Alltså det här inlägget gör jag mest för min skull för jag tycker det är så roligt att samla på mig så mycket fakta kring min häst och hennes släkt så mycket som möjligt :)
 
Blidfari från Kvarnbacka, visst är han snygg :) Bilderna fann jag här
 
Lolla den häääär bilden, sååå jäääkla lik min dam :O!
 
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?