<3

Aaah alla mina tre stjärnor samlade, och alla kan röra sig så snyggt så, Fifan lade till en växel och visade en sån fiiiin trav som mamma var tvungen att fota ^^ men Kaera, oj.. hon är överlägsen wow! Vilket rörelsemönster, och jävlar vad fort den hästen kan trava, inget blandat eller strul och är så säker, fränt.
 
Kaera var superduper duktig att leda upp mot hagarna. Hon var lite skeptiskt till att gå ut ur hagen, hon stod ett tag och tvekade vid grinden men så fort vi var utanför var det inga som helst problem, hon gick så hemskt snällt bredvid mig och lyssnade på mig hela tiden, ååååh <3 hjärtat! Vet ni det här känns för bra för att vara sant.. något tokgit kommer hända det känner jag på mig. Hon kommer bryta benet som pappa sin eller bli sjuk, eller något tok. För så här bra kan det bara inte vara!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Kommentarer
Irina

Åhh vilka härliga bilder och hon är verkligen superfin lilltjejen! :)

Svar: Tack Irina :D Ja hon är mitt guldhjärta!
mittangsull.blogg.se

2013-08-16 @ 15:42:19



Agnetha

Härliga bilder och bra gjort med led-träningen!!

Svar: Ja hon är häftig att fota, ja som tyckte Fifa var asrolig att fota men jag tror jag har skaffat mig en till sån ;) Mina små skäckdamer!
Ja hon är ju helt fantastisk vad hon anpassar sig otroligt fort, man kan knappt tro att hon varit vild..
mittangsull.blogg.se

2013-08-16 @ 18:39:04
URL: http://sockerponnyn.blogg.se



Erika Pettersson

Aw så härligt de ser ut. :)

2013-08-16 @ 22:40:57
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?