Jahaaaaaa

Aaaahaaa. DÅ förstår jag varför det har varit som det varit. Ridningen har gått.. knakigt denna vecka och igår betedde hon sig ovanligt motstridig och jag var bra brydd om det verkligen handlade om något annorlunda denna gången. Hon har även skjutit upp sitt bäcken i några dagar nu så hon sett lite svankig ut. Så det har ju inte varit så prima om jag säger så.
 
Idag fick jag verkligen svaret på det. BRUNST. Hon brukar alltid gå med uppskjutet bäcken vid brunst och jädrar vad det rinner om henne den här gången och jisses vad hon terrar Bitter, hon är som en liten svans efter honom och ska kivas och ha ALL uppmärksamhet
 
"Hallå, Här är jag, titta på mig, vad med mig, ser du mig?"
 





Kommentarer
Erika

Är det nästa år du funderade på o betäcka henne ?
Mitt minne är inte så bra.
Vet att du skrivit om att du funderar på o ta föl på henne, men minns inte om du skulle betäcka i år eller nästa år.. antar att de är nästa år om du ska göra de. :)

2013-04-23 @ 09:30:45
URL: http://eriikapettersson.blogg.se



Julia

Haha, enveten!

2013-04-23 @ 23:32:11
URL: http://ohjuliet.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?