Bloggtork

Huuh, jag har verkligen tröttnat på bloggen. Och jag svarar sällan på kommentarer vilket är otroligt fult men jag är så omotiverad bara, jag orkar inte helt enkelt och det är sällan jag tar med kameran och fotar. Vilken latgris man har gått och blivit. Kanske blir pepp snart igen, kanske när den riktiga våren är här, för nu är det bara vintervår, usch så trist. Sommaren är verkligen efterlängtad kan jag säga. Ne men bloggen blir lite åt sidan för tillfället, så får det bli, men jag kikar mycket hellre på andras bloggar när jag är uttråkad och har lite att göra :)
 
Nu ska ja ut och åka med Erica när hon kör Svala, Fifan får springa med som handhäst!





Kommentarer
Fia - med islandshästen som passion

Tror de flesta har lite bloggtorka just nu.. Känner igen mig i varje fall ;)

2013-04-02 @ 22:10:36
URL: http://meistaraverk.blogg.se/



Julia

Det är okej att känna så! Motivationen kommer nog ska du se.

2013-04-03 @ 22:40:29
URL: http://ohjuliet.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?