Hon sa åt mig!

Ja det går då inte att lura min häst inte, jag får försöka få bukt med mitt egna först, det har Fifa övertalat mig om, så det är väl bara så att jag ska lyssna till min kloka häst. Jag önskar att jag var lika klok som henne, lite mer som min lilla tös. Jag borde lyssna på henne oftare, hon säger kloka saker som jag förtränger, det är inte bra att förtränga saker, man måste vara ärlig mot sig själv. Fifa kan inte låssas, hon kan inte låta det vara, hon försöker visa mig sanningen och idag förstod jag, idag lyssnade jag till min häst, hur jag ska gå vidare med det vet jag inte men jag får trycka lite på pausknappen för min egna skull och vidare för Fifas skull, hon kan inte låssas, hon är inte sån och hon är ingen daltig häst som försöker trösta i alla lägen, genom att lägga mulen på min axel och ge gärnet för min skull, den sagan finns inte hos min häst, hon ger hellre en bitchslap som försöker få en att vakna istället, att se sanningen i vitögat. Vi delar allt, vi delar verkligen allt och det här är ytterligare ett bevis på att vi delar.. allt. Jag kanske inte ser det imorgon eller om en vecka, men jag ser det idag, jag inser det.. idag. Mitt förflutna har kommit ikapp.
 
 
 
 
 





Kommentarer
Erika

De är viktigt att man lyssnar. :)
Även hästarna kan tala om saker för en, men de är väldigt svårt o förstå dock. ;)

Jag är jätte besviken på mig själv.
Jag har inte lyssnat på Raski senaste dagarna utan bara haft en sak i skallen o det är att visa alla andra att jag kommer lyckas, jag kommer utvecklas med Raski.

Nu tänker jag backa ett steg o gå tillbaka lite för Raski,s skull.
fick de klart för mig idag, åh så arg jag är att jag inte lyssnat på henne tidigare. :(

Jävla idiot jag är.
Hon har tyckt de varit jobbigt med förändringarna i ridningen, men nae lyssna jag, nepp.
men nu idag insåg jag saker så nytt schema ska göras efter mitt eget huvud vad jag tycker o så testar jag hur de funkar i ridningen.

2012-10-23 @ 19:46:58
URL: http://eriikapettersson.blogg.se



erica

åh vilken vacker bild!

2012-10-23 @ 20:25:50
URL: http://minsvala.blogg.se



Agnetha

hästar kan vara stora vägvisare i livet. <3
Hoppas du "facar" ditt förflutna och gör upp, det är jobbigt men man blir en bättre människa se. kram på dig!

2012-10-23 @ 20:32:41
URL: http://agnethasfundror.blogg.se



Karin Damberg

Härliga Fifa! De säger oftast rätt saker de där hästarna, de känner och vet mer än vi tror.
Kram på dig!

2012-10-23 @ 23:44:31
URL: http://lilldamberg.wordpress.com



Josefine

Massa kramar från oss!!

2012-10-24 @ 00:07:42
URL: http://Isbitarna.se



Nina Liljedahl

Jo, ibland måste man göra upp med sitt förflutna eller i alla fall acceptera att man har det förflutna man har. Men ta det varligt, gör inte mer än du vet att du sedan orkar att bära. Ibland är ett steg i taget tillräckligt. Motparten måste ju också uppnå en viss mognadsnivå i uppgörelsen, den kanske inte har kommit lika långt som du.

Var rädd om dig, du fina tjej <3

2012-10-24 @ 08:58:15
URL: http://stallskogalund.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?