Liiinaaaa

Jaaaaaa! Nu ska jag snart träna för Lina, äntligen! Vad jag har väntat och längtat. Hih, men huuh kallt ute fy, tänk att krypa ner i varm skön säng nu istället.. neeeh för jag ska rida min lilla fläck för Lina tjobbadoo! Hua ridning är så jädra svårt, varför ska det vara SÅ svårt? Och islandsridning dessutom, jag vill inte säga att det är lätt att rida någon annan hästras, varje ryttare får kämpa för sitt, men jisses islandsridning är verkligen inte lätt, men oootroooligt roligt och häftigt :)
 
Nu blire Lina Lina Linaaa
 





Kommentarer
Erika

Håller med!
Ridning är minsann ingen lätt sport att hålla på med, men ändå rolig och de bästa som finns. :)

2012-11-16 @ 07:57:39
URL: http://eriikapettersson.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?