Hästar - tre

Nu snart ska jag fara till Lina och rida D igen, hon var ju så otroligt häftig den hästen. Efter det blir det ett pass med Fifan, får se vad jag hittar på idag, vi har iaf backat en hel del och "börjar" om lite, Svala hade jag också tänkt rida idag, eftersom hon inte har brodd än får jag anpassa träningen/turen efter det, jag är ju så spontan jag, kan inte riktigt planera vad jag ska göra med hästarna, det är min brist, elleeeer som förskolelärarna säger, man ska vara flexibel och spontan haha.
 
Vädret är iaf uuunderbart, hoppas ni får lika fint och en braaa dag!





Kommentarer
Erika

Kul att få åka o rida hos Lina igen. :)

2012-11-15 @ 10:51:18
URL: http://eriikapettersson.blogg.se



Erica

Vad duktig du är! Jag ska ringa Lisa idag om skorna på svala!

2012-11-15 @ 11:23:36




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?