Vinkväll med tjejorna!

Huuuh, oj ja igår hade man vinkväll med tjejerna. Oj jag mådde riktigt riktigt dåligt inatt och i morse, det är inte bra, inte alls bra. Jag har druckit mycket vatten under de hundraelva gångerna jag vaknat bara för att jag ska bli pigg, det är ju Lina träning idag för sjutton! Då måste jag vara i form. Det är ju inte så att jag dricker oförskämt mycket, men jag blir alltid bakis oavsett och det är väl det värsta med att festa. Förr mådde man aldrig dåligt men nu på "äldre" dar så kommer jag aldrig förbi det, usch hua! Haha och ändå är det JAG som är uppe nu medans min nyktra sambo ligger och sover, aja är man hästmänniska så är man, upp och hoppa och ut och fodra :)

Ja vi hade ruskigt roligt ihop i alla fall. Här är en del av min studiegrupp nämligen, härliga härliga grupp! Synd att inte alla kunde komma. Haha ja jag bjuder på bilden, man kan vara i skick varje gång, jag försöker verkligen se normal ut! Haha men jag vet nog sanningen kring den bilden. Vad har katten släpat in? :D 
         

                                                                               Linda






Kommentarer
Julia

Vin har lite den tendensen..

2012-05-12 @ 17:06:58
URL: http://ohjuliet.blogg.se/



Jenny

Hoppsan du ;) Men ni hade ju i alla fall roligt!

2012-05-12 @ 18:52:58
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se



Sessan

Vin är något jag inte lärt mig uppskatta ännu & tvivlar på att jag kommer att göra :P

2012-05-14 @ 07:54:38
URL: http://impalaa.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?