Pinsamt!

Efter skolan gick vi ner till stan och handlade, jag gick in på systemet för att handla lite likör och vin till helgen. När jag kom fram till kassan bad de om legg, jajamen och jag tog upp mitt myntfack, INGET KÖRKORT?! Var är det?? Inget legg heller! Faan vad pinsamt, DET var pinsamt, där stod jag nu i full förvåning och fann inget körkort, letade genant i väskan och mummlade att det var borta, både kunder och kassörska väntade, undra hur det måste ha sett ut, guuud så pinsamt! De trodde väl förmodligen att jag var under tjugo och försökte bortförklara mig, men serru det gick inte, det var bara att gå därifrån tomhänt. Som tur var sprang en kompis och köpte mitt vin i alla fall, men körkortet gone gone.

                                 

                                                                            Linda






Kommentarer
Jenny

Nämen oj! Hade du tappat körkortet? :S

2012-05-31 @ 18:39:40
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se



Frida

Har du tappat bort det? Jag tycker det är jobbigt när jag lånar bilen till stallet och bara tar med körkortet också nästa dag hittar man det inte för det ligger i fel jacka eller tröja :p

2012-05-31 @ 19:04:53
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/



Nina Liljedahl

Hoppas du hittar körkortet igen. Det skulle ju vara jättejobbigt att behöva fixa ett nytt.

Tur att du fick vad du skulle ha i alla fall ;-)

2012-05-31 @ 21:51:53
URL: http://stallskogalund.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?