Linaträning på G :D

Varmt, soligt, inte ett moln på himlen. Kära vänner som sitter ute på utemöbeln och en bakfylla =/ Huuh, men det stoppar inte mig, nej nej snart ska det bli Lina träning idag, gud så kul! Jag ser på hela min häst att hon är redo. Tyvärr har jag fortfarande ingen som kan fota mig, har ju inga inhyrda kvar här längre så det blir liksom brist på fotografer, men till sommaren hoppas jag att det blir lite mer folk här :) Så ridbilder kommer det lovar jag! Åh det är verkligen nästan som sommar här idag, helt fantastiskt!!!

Vad ska ni göra idag :)??



                                                                                  Linda






Kommentarer
Erika

Gud va kul med träning.

Är lite smått avundsjuk, vill oxå träna. :/

jag som skulle börjat rida för instruktör i april.



Skit oxå alltid är det något som hindrar en.

Men har bestämt mig orkar inte kämpa mer själv, imorgon ringer jag till sharpman o ber om en tid för sadelutprovning.



Ser vilka tider m.m. de har o sen får jag jaga skjuss osv.

de kommer hit 4 juni, men känns långt bort. :/

då är de kanske 15 min resa med bil + transport.

Annars är de ju 1-1½ timmes resa, men får se.

boka tid blir de i alla fall, sadel helveten. :/

2012-05-01 @ 15:50:48
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/



Elina

Kul med träning! Jag hoppas verkligen att jag får tag på en tränare snart jag med..



SV: Det var helt underbart! :)



Det syns verkligen att ni passar varandra! :)

2012-05-01 @ 17:55:53
URL: http://icelandic.bloggplatsen.se



Julia

Gött att slippa bakfylla ;)

2012-05-01 @ 19:17:14
URL: http://ohjuliet.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?