Egoblogga ett tag

Jag kommer bli ego med min blogg ett tag, kanske inte lägga så mycket energi på kommentarsvar o.s.v. Jag tänkte först att jag skulle lägga av att blogga ett tag för sanningen är att bloggen påverkar mig lite negativt också, förstå mig rätt jag menar inte att någon som har varit elak, orättvis eller dålig på något vis, men jag kan inte få någon ro i kroppen känner jag just nu av en massa tankar och åsikter av andra utan jag måste släppa allt och försöka känna efter och tänka själv, finna ro i kroppen, andas ut. Jag tänkte som sagt sluta blogga ett tag för min egen skull men o andra sidan vill jag fortfarande uppdatera om Fifa, OCKSÅ för min egen skull, så nu blir det egobloggning. Sen kommer jag tillbaka men just nu är det väldigt rörigt i huvudet på mig och ett antal nära personer har påminnt mig om detta, det är mycket kring Fifa, slutet av skolan och en massa annat. Jag har helt enkelt kännt mig förvirrad ett tag så nu ska jag slå på break-knappen för mig själv, men ni får hemskt gärna fortsätta följa oss genom bloggen och släng in kommentarer om ni vill, men som sagt jag slänger bara in uppdateringar sen är det nog inte så mkt mer.

                   

                                                                           Linda






Kommentarer
Agnetha

Duktiglapp till dig! :-D

Fortsätt blogga annars blir jag sur. Det är ju hemskt att känna stress över att man "måste" svara på inlägg. Man svarar väl på det man har lust med? :)

TA HAND OM DIG NU - KRAAAAM!

2012-05-30 @ 19:57:55
URL: http://kvarnlycka.blogg.se/



Hanna

Hejja dig!!

2012-05-31 @ 09:24:00
URL: http://irmelin.bloggagratis.se



Erika

Du måste fortsätta blogga!! ;)

Kommer sakna din blogg annar.

2012-05-31 @ 13:09:26
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/



Nina Liljedahl

Vilket bra beslut att egoblogga! Du gör alldeles rätt som lyssnar till ditt inre, att bara pressa sig själv för andras skull är inte ett dugg bra.



Självklart kommer jag att kolla din blogg dagligen som tidigare, jag kommer att kommentera som tidigare och jag blir inte ett dugg upprörd om jag aldrig får något kommentarssvar av dig.



Ta hand om dig <3

2012-05-31 @ 14:02:21
URL: http://stallskogalund.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?