Dags att skruva?

Snart nu ska jag och karln skruva ihop rockarden, får se hur det går, jag har verkligen inte tålamod för sånt haha. Dock är min kära kära sambo fortfarande på jobbet, ne men visst du började bara halv fyra i morse, ibland blir man bra less alltså, ska bli sååå roligt när han tar över företaget, hmm, jag kommer aldrig få se honom igen, och på detta är han bonde om somrarna också, fan vad jag gör det bra :P!

Vi får se om Lina dyker upp nått, hur mycket klockan blir och om vi får till detta, för då börjar vi med inkörningen redan ikväll, men vi får som sagt se. Det ska bli så sjukt kul att köra i sommar, jag har redan bestämt att köra runt byn på midsommar med blommor på både vagn och häst, det vill säga att inkörningen går som vi tänkt, men det ska nog inte vara några problem med den hästen!
  
                                               Titta är det inte underbart? Film lånad från youtube.
 



                                                                                   Linda






Kommentarer
Julia

Åh, vill med!

2012-05-04 @ 00:24:07
URL: http://ohjuliet.blogg.se/



Erika

Vill oxå ha en kör häst. :D

Ångrar mig massor att jag inte valde o skicka iväg Raski på inkörning.



Men visst de är ju inte försent o köra in henne ännu. ;)

Kanske den dagen kommer för oss oxå.

De tror jag Raski skulle gilla faktiskt.

2012-05-04 @ 13:08:26
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?