Bloggtävling avslutad

Nu är bloggtävlingen avslutad och jag har lottat fram vinnaren i en videoblogg. Haha ja herregud jag gillar inte alls att höra mig själv, det låter ju väldigt wierd haha och väldigt andfådd haha, men men jag bjur på det, jag gör ju så här så att det ska bli så rättvist som möjligt och att ni ser att jag inte fuskar. Filmen kommer sedan! Ni som inte vann jag ska ha fler smaskiga bloggtävlingar, så ni får fler chanser, annars rekommenderar jag er att besöka Fager Designs hemsida och faktiskt köpa ett eget! De är ju otroligt snygga pannbanden men men lycka till.. :)

                                                                              Linda






Kommentarer
Kim

Spännande ;).

2012-05-27 @ 12:04:02
URL: http://skyggni.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?