Mina läsare..

Vem har inte finaste läsarna om inte jag? Jaja det finns säker någon eller några som svär och har sig över mig där bakom datorskärmen, men det får ni göra så gärna. Ne men på riktigt, jag blir så glad över er, mina läsare, som är så otroligt peppande, roliga, trevliga och lägger ner sån energi på kommentarerna. Även ni som inte kommenterar, jag vet ju inte ens vilka ni är men ja, man behöver inte säga något heller :) Bloggen blir som en annan värld för mig, här kan jag söka stöd, tröst och finna trevliga (och otrevliga) personer. Man får sig både skratt och gråt. Tänk vad mycket känslor bloggvärlden kan ge.

Ibland önskar man att alla dessa fina personer i den här bloggvärlden som man stöter på skulle kunna träffas in real life. Men törs man det? Jag vet inte, jag är inte blyg, tvärtom, men tänk om den där fina bilden blir.. ful? Kanske inte ful men kanske inte så som man tänkt sig heller, det kanske är likabra att man bara har en kontakt via nätet, fast man är nyfiken.

Ja jag ska snart ut med min lilla vovve som har tappat tålamodet, sedan får jag se vad jag hittar på med busfia. Skall jag tordas rida ut en sväng? Tror hon skulle tycka det va bra mycket roligare än att gå på töm hela hela hela tiden. Ska bli så spännande med munnen- o andra sidan kan ju reslutat synas efter ett par dagar, mycket kan sitta kvar i huvudet på henne och säkerligen otrevliga sår. Nej tjollavipp nu sticker jag ut i finvädret :D återkommer..

                                                                                Linda 





Kommentarer
Cia

klart vi ska träffas! :D hur fräckt vore inte de? tänk vad vi skulle prata! Och de man inte gillar IRL slänger vi ut ;)

2012-03-01 @ 13:20:24
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/



Frida

Hoppas du inte fick en ful bild av mig när vi köpte Müsli, det är jag evigt tacksam för, underbar katt är hon :)

2012-03-01 @ 13:59:26
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/



Titti

Ja det är kul att läsa andras bloggar,speciellt de man delar intresse med. Å sen kan jag tycka att de som skriver taskiga kommentarer kan man hoppa över... Man måste väl beakta hurvida man skulle säga det man skriver till personen om man träffar den? Tycker jag iallafall. Det verkar vara lättare att skriva dumma saker än att säga det ansikte mot ansikte för många? Jag vet inte,kanske har jag fel,men jag tycker iallafall att ett visst mått av respekt ska alltid finnas med. Hon ser jättefin ut Fifa. Lite avis är jag allt som inte har nåt sto själv... :D

2012-03-01 @ 15:29:52
URL: http://livetpavischan.blogg.se/



Sanna

Hej på er!!



Nu va de länge Sen jag kommentera, men ja lovar, ja läser din blogg flera gånger om dagen!! =)



De där novabettet tycker jag är super, har de själv på Odinn.

Om de håller i 3 veckor hade jag varit hlad, de senaste jag köpte höll i 3 dagar, han gnagde av de rekordsnabbt.



Så nu rider ja nästan enbart på hackamoret eller med sidepull, vilket funkar väldigt bra, han går skit bra nu :)



Pga att han har en snedhet/ svaghet i höger så biter han av gummibettet, men om ja har ett vanligt Bett så kommer hans tänder att ryka, å de vill man ju inte. Sen nä vi fått ordning på snedheten kommer de förhoppningsvis funka med vanligt bett å även med novabettet ;)



Men just nu går han sjukt bra på hacket så bråkar inte med bett just nu med honom!



Annars hejjar jag på er, ni/Du är så duktig å engagerad, så inspererande!!

Kram!!



2012-03-01 @ 16:02:41
URL: http://alfakrulls.blogg.se/



josefine m. ridtravaren Bellie

sv: Har inte ridit för henne så mkt, och det var år sedan. Så jag vet inte, du får se :-) Lycka tilL!

2012-03-01 @ 17:55:39
URL: http://minfux.blogg.se/



malin

hihi, ja de blir en del, betfor får han bara för de e gott. höhö, Och ja vi har gjort höanalys!

2012-03-01 @ 20:43:03
URL: http://malinsjolander.com



NIna L

Jamenvisst är det roligt att lära känna en massa nya människor även om det inte är IRL. Och jag säger som du, alla är så himla snälla och trevliga (ja de flesta, då)

2012-03-02 @ 14:53:24
URL: http://stallskogalund.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?