Hemma

Nu är jag hemma, sjukt trött, har mått dåligt hela dagen då jag varit.. höm.. bakis, så går det, nått man får ta. Jag har i alla fall haft sjukt roligt, mycket skratt, trevliga stunder och vackra hästar. Jag ska alldeles snart springa upp till min lilla häst för fy vad jag har tok saknat henne medan jag sett alla andra ridit och donat med sina hästar. Jag köpte i alla fall en ny grej till henne, uuuundra vad det kan vara? Guess :)! Jag har i alla fall lite smaskiga bilder som jag tänkte bjuda på lite senare, som exempelvis denna:

                                                          Hjalti och Reynir från dagens T1 final



                                                                               Linda






Kommentarer
Frida

Finfin häst :) Jag är fortfarande lite sur för att han inte var med i Globen i vintras :p

2012-06-17 @ 20:54:18
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?