Bootsigt värre

Idag blev det inköp av boots, ett par G-boots 240 g och ett par Expert Equi-Guard neoprenboots från hööks som jag tänker ha baktill på Fifa.
 
Mina viktboots i läder av Jacsson är inge vidare, de har rätt så dålig passform och de åker ju bara av. Läderremmarna börjar spricka ordentligt så det är bara en tidsfråga innan remmarna går av helt och dom går inte att byta så då är bootsen i princip förstörda. G-bootsen har en bättre passform och verkar även sitta kvar bättre, remmarna är också utbytbara.
 
 
Neoprenbootsen köpte jag som sagt för att ha batill på Fifa. Jag har ju gummibootsen men jag gillar dom inte, det blir lätt skav av dom med den "vassa" kanten och jag inbillar mig att hett gummi ger skav, hon fick ju som sagt skav av dessa tidigare och det tog en väldans tid innan det läkt. Jag har ju ett par rosa neoprenboots men för det första är det inte så vackert att bara ha rosa på bakfötterna och för det andra så är dom inte lika slit-tåliga som mina nya är, dom är lätta att tvätta av och jag inbillar mig att de kanske är lite längre (mer skydd för hoven) Jag köpte de i en större stolek, Fifa brukar ha small men det blev alldeles för litet så det blev medium.
 
 
Linda





Kommentarer
Sara

Hej hej :) Nu har jag fått lite mer infor om Fifas uppfödningsgård av min kompis. Jag fick ingen mailadress, tyvärr, men jag fick något som jag tycker är ännu bättre....FACEBOOOOK ;) hehe :D
Kvinnan på gården heter: Sigrún Herdís Sigurbjartsdóttir på facebook och här är även en länk om du inte skulle hitta henne : http://www.facebook.com/sigrun.sigurbjartsdottir

Tycker du ska slänga iväg ett mejl till henne så får du kanske svar på dina frågor. om du behöver hjälp så säg bara till, men min kompis sa att dom är jättetrevliga människor, han bor visst granne med dom, så vi får väl lita på de :) LYCKA TILL!! och snälla, låt mig veta hur det går :)

2012-06-21 @ 21:06:52
URL: http://tvistirni.webblogg.se



Julia

Det är så störande, för gummibootsen från hööks gav ingen skav på Melroose över huvudtaget! Men så köpte jag ett par från ett annat ställe och de gav hemska brännmärken...

2012-06-22 @ 11:09:49
URL: http://ohjuliet.blogg.se



Jenny

Hoppas du och Fifa blir nöjda med G-bootsen :) Har ett par Magic-boots själv som jag inte hunnit använda än eftersom Rósa ställdes av så tidigt i vintras, men det tar jag igen sen ;)

2012-06-23 @ 23:07:59
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?