Liten blodig olycka

Jag tog och cyklade lite med Fifa idag och det hände en liten olycka....
 
 
Jag skulle rätt fram och Fifa till vänster så jag fick henne bakom mig. Pang sa det så flög man över styret och var snart i backen, Fifa såg inte så besvärad ut direkt, en annan skyndade sig upp så att ingen skulle se, mummlade irriterat på hästen och cyklade vidare. Både händer, armar och knän blev upprispade, mysigt värre. Sånt som händer, det kunde ha gått värre. Ne jag bryr mig inte så hårt i det faktiskt, lite sår och blod får man allt ta om man är hästtjej, jag bryr mig mer i att Fifa går orent i traven igen, fan nu är det hackigt som det var förr, dock var traven taktren men det måste vara att hon skjuter ifrån mer i ena sidan och därav hacket, kanske. Det var inte så lätt att se alla gånger i farten.
 
Nåja jag är inte orolig, det kan ju vara en liten spänning eller streckning, jag är ganska van att det pendlar lite fram och tillbaka med traven, min veterinär har lugnat ner mig att jag inte ska vara orolig hela tiden så fort det blir lite hackigt och motigt. Ne jag är lugn än så länge, jag ska cykla med henne imorgon tror jag och kika om traven kan bli bättre.
 
Ja det var minst sagt en flygande cykeltur ^^
 





Kommentarer
malin

jag snubblade för några veckor sedan, föll rakt ner ppå asfalten, å det gör så ont.

Och jag tror inte att det är något med Fifa :)
hoppas cyckelturen går lite bättre i morgon ;)

2012-07-24 @ 19:40:29
URL: http://malinsjolander.com



Erika

Ajaj.. :/
tur de inte blev värre ändå att du slog i huvudet eller något sånt.

2012-07-24 @ 20:51:59
URL: http://eriikapettersson.blogg.se



Alexandra

Det lät ju inte allt för roligt. Tur att det gick bra!

Sv: Ja, jag älskar att baka och hushålla. Väldigt roligt :)

Sensation är verkligen en bra sadel, trodde inte man kunde hitta en sån bra. Det verkar bättre med Rák har inte märkt av något i traven på ett tag nu.

Hade ingen aning att en häst kunde göra så när det lyssnar, alltid lär man sig något nytt!

2012-07-24 @ 21:12:32
URL: http://barefootangel.blogg.se



Sanna

Hej du!

Tur det inte blev värre för dig, ursha mig!
Gör ju så satans ont att skrapa knän å armar,ajaj!

Hmm, eftersom Fifa har en missbildad rygg så kanske är det så att det är så här hon är och kommer vara?
Lite ojämn och knackig ibland, för att hon helt enkelt aldrig kan bli "helt bra"?
Bara en tanke! =)

Visa gånger bra, andra gånger lite mer ojämn?
Kram på dej!

2012-07-24 @ 21:47:29
URL: http://Alfakrulls.blogg.se



Victoria

Hoppas du hade cykelhjälm ;)

2012-07-25 @ 15:01:15
URL: http://impalaa.blogg.selogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?