Ett litet äventyr

Idag red jag Ullis och Lina en låååång tur i alla olika miljöer och "klimat" vi hade super roligt. Vi red allt från byvägar, skogsstigar till stora trafikerade vägar, över broar och massa tok. Våra hästar är så otroligt duktiga. Fifa hon var supermysig. Från början hade jag lite svårt att få henne att tölta rent, men efter en lång färd började det släppa och hon töltade återigen som en guuud, matte så himla glad!
 
 
Efter en bit så blev vi väääldigt hungriga, så jag tog och ringde min kära svärmor så kom hon med coca cola och bullar, det uppskattades av alla kan jag säga!
 
 
 
Och så har vi en låååång bit kvar
 
 
 
Vi hade väl ett litet äventyr där emellan också när vi skulle över en hal bro, Ari fick vi inte över i första taget så det blev lite blandade känslor där ett tag, men med lite godis mut var han äntligen över och en Ullis med lite skakis tårar ^^ Ne men hela ridturen var så lyckad som den kan bli, så hiiiimla roligt. Sedan blev det lite god middag och nu film och godis, kan det bli bättre?
 
Här kommer jag och Lina med Ari som äntligen gick över bron
 
 
Vi tog och badade lite på vägen hem, plask plask!
 
 
Nej en ruskigt rolig tur, oförglömlig vi hade jätteroligt och jag är så STOLT över min häst, hon är bäst!
 
Linda
 
 





Kommentarer
Erika

Va mysigt ner ser ut o ha haft de. :D

2012-07-14 @ 06:49:10
URL: http://eriikapettersson.blogg.se



Titti

Å vad härligt :)) Kul att ni hittar på såna turer!!

2012-07-14 @ 08:01:52
URL: http://livetpavischan.blogg.se



Erica

Fan vad avis jag blir men tur ni hade skoj iaf! :) fina bilder..

2012-07-14 @ 10:11:20
URL: http://minsvala.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?