Omotiverad!

Usch ridturerna på Fifa är dötrist- hela hon är trist och vill inte. Lite som en tjurig och negativ unge som bara vill sitta framför datorn med chipspåsen, så är Fifa. Hon vill helst vara hemma i hagen hon och äta sig fet på hö. Då blir jag som "morsa" förbannad, orolig och frustrerad. Man försöker gaska upp dom lite och få ut dom i friska luften- men nej då ingen glimt i ögat och ingen energi, bara när man skall hem till datorn hagen igen.

Jag känner ju att hon inte vill ut på turer vilket resulterar att JAG tycker det är meningslöst att ta ut henne. Nu har hon fått så lov att komma ut ändå men vi har inte roligt ihop den saken är klar och varje gång jag släpper tillbaka henne i hagen gör hon världens galoppstuds av lycka.
- Hah, kul Fifa! Tiden med mig kändes väldigt uppskattad :P

Uuuh jag är SÅ omotiverad kring allt nu känns det som. Plugg för tenan, Fifa, Bitter, hunden, huset ja ALLT. Usch och fy och blä som jag brukar säga. Det som känns kul nu är iaf bloggen, ytterligare besöksrekord igår..

Jag vill ha sommar nu, har redan tröttnat på vintern. Sol, bad, värme, gräs, grus mmm härligt!

                                                                             Linda






Kommentarer
Josefine

Ja det skulle verkligen vara underbart med sommar nu!

2012-01-05 @ 16:18:30
URL: http://semtegensis.blogg.se/



Jenny

Jag känner mig också som en sådan unge just nu, så jag sympatiserar med Fifa :p

2012-01-05 @ 20:47:10
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se



Alexandra

Men näe, vad tråkigt! Har tyvärr inget tips alls. Får bara hoppas att det släpper..



Sv: Tack ska du ha :)

Hihi vad bra att få en vän :) Blir nog dock inte norrland, trivs rätt bra här nere.

2012-01-05 @ 21:31:14
URL: http://barefootangel.blogg.se/



Bonnie

Musse var också så där tjurig och omotiverad när han enbart fick konvalecensskritta eller ännu värre promeneras för hand... Riktigt sur och grinig var han:/

2012-01-05 @ 22:34:13
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?