Vinnaren av bloggtävlingen!

Vinnaren av bloggtävlingen i sammarbete med Emmishopen ÄR ... Josefin Björklund! Grattis Josefin till en Expedition Hat från Mountain Horse! Jag gillade din motivering därför jag vet själv hur det är efter flera gånger tro och hoppas på att man funnit någonting bra/det rätta- nu tror jag din lycka är framme och att du äntligen funnit mössan som håller dina öron varma ^^ "Lurv-mössan"
                                  

Josefins motevering: Jag skulle jätte gärna vilja vinna mössan då jag har svårt att hitta en mössa som både är snygg och värmande, denna mössa ser så otroligt skönt ut och jag brukar alltid frysa om öronen fast att jag har en mössa på mig, så denna mössa med allt "lurv" skulle passa kalla mig helt perfekt. Jag blir ibland mösstokig då jag har flera mössor hemma men inte en ändå fungerar mot blåst och kyla!

                                                          Gå in på Josefins blogg här

                                                                        Linda






Kommentarer
Jossan

Åååååhhh vad kul! Kunde knappt tro det när jag läste imorse att jag vunnit tävlingen!! Nu längtar jag efter att få hem mössan! Tack! Kram Jossan

2012-02-08 @ 11:56:02
URL: http://deladiways.blogg.se/



Q med ridtravare i fokus!

sv:Mitt finger bra mycket bättre i dag i allafall wii =D Dock är vi förvisade till ridbanan pga av stor grå som tydligen bestämt sig för att uppehålla sig kring byn.=( Men det är inte så mycket att göra åt.



håller tummarna för torsdagen och erat klinikbesök och att det ska gå bra med allting.=)

mvh/Q

2012-02-08 @ 12:03:15
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?