Kolla ditt kommentarsfält + blogglistan

Det är verkligen skit tråkigt för det är några nya bloggar som jag fått kommentarer av, dock kan jag inte svara några av er, kommentarsfältet i era bloggar dyker inte upp för mig. Igår svarade jag på alla mina kommentarer så ni som inte fick svar kolla ditt kommentarsfält, himla trist om man inte kan svara fick ju några intressanta kommentarer faktiskt.

Nu har jag även börjat skrivit ut de nya bloggarna under fliken: Ny blogg: på blogglistan, så ni har
lite bättre koll vilka som är nya. Datum skriver jag alltid ut och sätter en * vid varje ny blogg. Det är verkligen jätteroligt för många kommer med nya bloggtips till listan :)

Nu skall jag ut i kylan och kolla om mina hästar lever!

                                                Klicka på bilden för att komma till blogglistan!



                                                                          Linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?