Usch, fy och blä

Blä för den här dagen och blä för den här kvällen, inget verkade vilja gå som jag tänkt mig och allt verkar bara blivit blaha, usch ibland då blir man så jädra less att stråla upp dagarna för hela världen med ett leende och anstränga med allt. Man får dåliga dagar nu och då men här rann bägaren över och det hetta till för fröken, att man sjujedan mig ska känna att allt i livet är en kamp, nu skiter jag i det och ska bannemig tjura ner mig under filten och känna att jag är värd att få vara piss off. Imorgonkväll ska jag till en mysvän, hon kan nog få upp mitt glada humör igen, o andra sidan så lär jag nog ändå sova bort det här :P Surpuppan Linda.
 
Fifa var iaf snäller idag även om det heller inte gick som det skulle, barbackaskit haha.
 
Nu ska gnällapan laga GOD mat!
 
 
 
 





Kommentarer
Jennifer

Kunde du inte bara vräkt ur dig lite vrede på mig idag då så kanske kvällen hade känts bättre? ;) Jag var ju ändå i "tjänst" och allt =P
Lovar jag ska försöka göra dig på bättre humör imorgon, för själv så sprudlar jag av glad energi just nu bara för att jag vet att min underbara Linda ska komma imorgon! =D (oj nu blev det väl fel va? eller? för du är ju inte min Linda) Inte om man frågar Junior iallafall för då är du ju Junior & Peter´s Linda ;) hihi

2012-12-07 @ 18:27:41



Julia

Haha, känner igen mig!

Sv. Klart att du förtjänar det! :) Du har goa läsare för att du är go! :)

2012-12-08 @ 11:14:18
URL: http://ohjuliet.blogg.se



Erika

Såna dagar kommer o man måste få ha såna dagar oxå, men inte för ofta. ;)

Men när de kommer en får man ha den sen släppa de o gå vidare typ dagen efter eller några timmar senare. :)

2012-12-08 @ 14:51:50
URL: http://eriikapettersson.blogg.se



Agnetha

Gnäll på du fina Linda! skitdagar har vi alla man får bryta ihop och komma igen!

2012-12-09 @ 16:03:42
URL: http://Agnethasfundror.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?