Jul dag två

Gäääääsp! Kom nyss hem, har varit och firat jul med min familj idag. Det var verkligen toppen, så sällan vi träffas allihopa, så det var riktigt skoj, god mat och härlig feeling. Höm måste säga att jag blev mäkta chockad över julklapparna, jag fick en ganska så fin slant och den ska gå till "trumvirvel" ett objektiiiiiiv! Jajamensan det ska jag köpa imorgon (eller idag rättare sagt) på mellandagsrean och det ska inte vara något skit inte ;) Så nu äntligen, snaaart kan jag börja fota igen på riktigt och berika bloggn med bilder för nu börjar den se riktigt tråkig ut, och hoppas hoppas jag får tag i ett riktigt bra objektiv dessutom, vore ju toppen.
 
Hoppas ni haft en bra julhelg, nu ska jag sova natti!





Kommentarer
Erika

Åh kul med ett nytt objektiv. :)
Ser fram i mot massor bilder. :D

2012-12-26 @ 12:16:07
URL: http://eriikapettersson.blogg.se



Clara Norrvide

sv: haha ja hon hade rätt så rejält lång man där ett tag! Gick knappt att rida utan att snurra in händerna i den heller haha!
Vi är flitiga med att skicka in ltie bilder på pållarna till Islandshästen, vi hästnördan på Kulla Gunnarstorp ;D Tror att vi är med i varje nummer, någon av oss faktiskt! Himla kul!
Du borde ju skicka in på Fifan, hon är ju så fin på bild!

2012-12-26 @ 14:59:26
URL: http://clara.weride.se/



Julia

Skulle verkligen vilja ha din åsikt om det jag just skrivit på bloggen. Intressant o höra vad du tycker. Du är ju alltid så klok :)

2012-12-26 @ 22:23:18
URL: http://ohjuliet.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?