Gneisti vårkval

Har nyss kommit in. Kom hem rätt sent men var tvungen att pyssla med mina egna hästar en stund.
Dagen har gått bra, har varit sjukt peppad alltså, ska bli lite roligt att tävla framöver faktiskt, har varit riktigt ridsugen idag, men det blir Lina träning imorgonkväll så det ser jag verkligen framemot. Såg i alla fall många fina hästar, Walhbergs fina sto Trölla Teitursdottir från Whalberg blev jag riktigt kär i, vilken trav!

Vi hade även förstaklass hingsten Hilmir - Snear frà Àrmoti. Gudomligt vacker häst, vilken man och färg. Dock inte lika fin i ridningen men absolut inte dåligt, han gick jättefint. Men man ville liksom se mer från en förstaklass hingst ;) På hans hemsida ser han ju riktigt flott ut, den sidan hade jag gärnat velat se idag!

Tanja och Lina mina kära vänner hade nerver i kroppen, en annan fick gå som terapeft och peppa, samtidigt som man själv är den största mesen haha. Dom gjorde bra ifrån sig och jag är så imponerad att de ens törs tävla, jag själv försökte sätta mig in i situationen, att vara där och tävla med Fifa, men fy jag var ju så nervös bara tjejerna skulle in, hur sjutton ska det gå när jag och Fifa ska tävla? Jisses. Det var en lång och trevlig dag, härligt att prata med hästfolk och se en massa fina pållar, jag träffade faktiskt en bloggare där också ;) Dock fanns inte så många ekipage eller publik. Bedöming o.s.v är aldrig något jag vill skriva ut, det får ryttarna själv tala om, inget jag skall sprida ut.

Jag har aldrig varit på wången förut, jag sa bara wow, oj, men gud, va? Shit! Här skulle jag ha gått! Fan vad jag míssat! Åh vad fusk! Ja jag gillade stället med andra ord, VAD STORT!


Jag blir så arg så arg, blogg.se svarar inte och kvaliten är skit, jag blir så ledsen, när man verkligen får fina bilder så ska sidan bara skita ner det, tycker det är jättetråkigt att visa bilderna, det är inte alls fina, ekipagen är fina men resten är blaha, jag vill nästan spy så pass dålig blir dom, oseriös bloggsida, börjar bli less :P Någon som kan och kan lösa detta?

                                                                    Jaja. Här är fina Lina och Sjöfn



                         





                                                      Tanja och Kolga, se så fin hon har blivit i kroppen :)









                                                                      Hilmir- Snaer
                     






                                                                                     Linda
 






Kommentarer
Julia

För mig blir iaf bilderna super-bra..!

2012-04-29 @ 00:34:53
URL: http://ohjuliet.blogg.se/



Titti

Fina bilder :) Hilmir och Baldur är halvbröder,efter samma hingst.

2012-04-29 @ 07:31:16
URL: http://livetpavischan.blogg.se/



Sienna

Det måste vara något med inställningen på DIN dator för här är bilderna knivskarpa och som varnligt - underbart vackra och välkomponerande.

2012-04-29 @ 09:14:34



Paulina

Nu blev jag tävlingssugen :)

2012-04-29 @ 09:26:56
URL: http://fotopaulina.blogg.se/



Nina Liljedahl

Vilken underbar dag du har haft :-) Det är ju helt underbart att ha hela dagar fyllda med hästar.



Nu har jag verkligen studerat dina foton noga och jag säger som övriga, de är lika fina och skarpa som vanligt. Inget fel på dem!

Väldigt konstigt att det kan bli så olika...

2012-04-29 @ 10:11:10
URL: http://stallskogalund.blogg.se/



AgNetha

Det låter som en härlig dag! Jag gillar Hilmir Snaer måste jag säga! :-9

Kul att du är tävlingstaggad! Tror det kan gå bra för er- du är duktig och Fifa är fin! :-) du får se till att börja vänja henne vid tränsbett! :-D

2012-04-29 @ 13:37:25
URL: http://kvarnlycka.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?