Fifa <3

Gud vad jag har blivit en riktig hästnörd på senaste tiden, åh jag är så lycklig tillsammans med mina hästar. Ikväll var jag där 1,5 timme och bara pyssla. Mockade lite, borsta Bitter, fixa foder, borsta Fifas pälstäcke på ryggen och bara myyste. Bitter är föresten jättebra nu, en boxvila gör susen, hältan är så gott som borta men han får stå inne i natt igen.

Fifa min lilla korvhäst. Gud vad jag gillar den hästen, min fina fina fina, åh jag bara längtar att få springa ut till henne. Idag stod jag i hagen och borstade en hel del med ryktstenen. Hon stod alldeles stilla, rörde inte en fena och hade nosen i backen, hon gillade att bli ompysslad, och jag bara njöt. Gud så mysigt det var och jag kände sån värme i hela min kropp, det där är en häst för mig kan jag säga, vi hör verkligen ihop och jag känner sådan lycka tillsammans med henne, det var länge sedan jag kände så för en häst. Tibra var väl den ända men är man 14 år gammal så är det väl annorlunda, då visste man ju inte bättre heller ;) Ne Fifa Fifa mitt lilla guldkorn, jag har full av adrenalin så fort jag ska hämta henne i hagen för en tur, hjärtat slår frivolter för jag längtar så, gud vad jag har fallit för dig din.. din..din Tokhäst!




                                                                              Linda






Kommentarer
Alexandra

Så underbart att det har blivit så bra för er!

2012-04-29 @ 09:31:10
URL: http://barefootangel.blogg.se/



Sessan

Så härligt att höra :)

2012-05-02 @ 11:42:43
URL: http://impalaa.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?