Stallmöte avklarat och Fifa går bara framåt!

Så, kom typ nyss hem från stallmötet, blev där hela kvällen :) Vi ska ta och beställa jackor med stallets logga, blir fint det, sedan får jag se om jag hänger på någon hoppträning (som de har regelbundet) de brukar ta ut tränare rätt ofta, men det blir som sagt framöver när Fifa är hel. Jag har även tagit på mig att göra en hemsida åt stallet :) Nej det var en bra kväll och alla verkar trevliga!

Meeen det bästa idag var ridturen, för här händer det verkligen grejer! Fifa känns suuuperfin, jisses, nu börjar jag samla och jobba henne mera i tölten, hon är mjuk och fin och framåt. Jädrar, jag känner även att hon sååå gärna vill gå upp i trav, dock ville jag enbart focusera på tölten idag, jag tar en gångart åt taget vid varje ridpass, annars blandar hon bara ihop dom huller om buller. Hon jobbar jättefint med ryggen och är verkligen på gott humör!
Haaah jag njuter! Härligt härligt.

Jag shoppade även lite idag, det blev lusern mix, ett fleectäcke och ett par billiga vantar åt mig själv. Det där fleecetäcket är inte så dumt, har jag tittat på länge! Det matchande vintertäcket lär nog också införskaffas!







Linda






Kommentarer
Erika

Va kul att hon kändes så bra att rida! :D

De är en sån härlig känsla, när man känner hur det går framåt.



Fleccetäcket var snyggt.

Har tittat på de fast utetäcket.

Har du klämt på de något ?

Och vet ungefär hur tjockt utetäcket är ?



Funderar på o köpa de åt Raski men sist jag var på hööks fanns de inte hemma.

Dom hade inte riktigt fått hem allt i nya katalogen.

Så kunde inte klämma på de. :(

2011-09-19 @ 12:19:30
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/



Sanna

Fint täcke!

2011-09-19 @ 12:59:02
URL: http://sannasant.blogg.se/



Agnetha

Åh, det där fina täcket! Jag tror jag ska köpa ett och lägga på "spara"-högen att ha sen när jag ska ha häst igen. ;) Fifa lär bli fin i det!



Kul att det går bra med ridningen också! :D

2011-09-19 @ 13:04:24
URL: http://kvarnlycka.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?