Hos hästarna..

Var och hälsade på pållarna. Fifa lyfte huvudet sedan dök hon fort ner i gräset och åt som om hon aldrig fått mat tidigare. Bitter kom först, trogen vän. Sedan kom Fifa i världens grisepass. Detta skrämde mig lite, hon la heller ingen ren galopp i hagen. Fan!
Tog ut henne för att springa vid hand. Dock var hon väldigt hungrig, det var ju mat överallt! Haha hon är inte riktigt klok!

Jag fick in trav dock inte ren men den har aldrig varit ren så jag kan inte bedöma något där. Dock var hon busig och pigg, full koncentration på mig, härligt, vad har hänt? Semester från matte? Hmm kanske :D

Jag är fortfarande lite orolig över om hon verkligen är bra. Ja visst hon känns inte hemsk i ridningen men jag har ju inte hunnit rida så mycket heller. Ryggen tycker jag känns som förut om man är där med händerna, hmm jag har ju ingen erfarenhet av detta så jag kan inte yttra mig så mycket.

Egentligen hur ska jag veta att behandlingen på ryggen ger resultat?? Nuuuu funderar jag igen. STOPP LINDA!

Det var kul att träffa lillsnuttan igen, jag tog ingen ridtur idag då hon faktiskt var intresserad och vaken på mig för en gångs skull, lyssnade fint och verkade koncetrerad på det vi gjorde, varför riskera bråk? Nee det får vi göra imorgon istället ;) Synd att vi trillar efter i igångsättningen.

I hagen sprang hon iväg till de andra och dök sedan ner till gräset,  jäkla matvrak ;)




Linda






Kommentarer
Agnetha

Är hon röntgad på ryggen någon gång?

2011-09-02 @ 17:57:02
URL: http://kvarnlycka.blogg.se/



Mikaela

Haha vilken bra bild!

2011-09-02 @ 18:15:29
URL: http://svippostina.blogg.se/



Sanna

Det är alldeles för lätt att fundera! På Allt!

2011-09-02 @ 22:31:55
URL: http://sannasant.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?