Veterinären rådde/småstadsliv

Jag har hört att man ska tvätta lill snoppen ibland, det var min veterinär som rådde mig till att göra det ifall det var något smuts ivägen som störde när han kissade, kan vara därför det luktar och är så tjockt. Idag tyckte jag inte att boxen var full med urin, kan ju vara slumpen också men tänk om det bara var det som behövdes? Det var riktigt skitigt och luktade ju inte trevligt, man får hålla tummarna.

Ikväll blir det en tripp till härnösand med sambo och med hans bror och flickvän, vi ska nämligen på teater - småstadsliv :) Planerat sedan länge. Skönt att släppa tankarna åt något annat.

Får se om det blir en tur med fialotta idag, vädret är inte särskilt lockande.




Linda






Kommentarer
Josefine m. ridtravaren bellie

SV: Ja hon bara vände sig lite hastigt och där var ett dike för bakbenen så vi for rakt ner direkt

2011-10-27 @ 14:58:28
URL: http://minfux.blogg.se/



Erika

Hoppas de hjälpte med tvätten. :)

Vore ju skönt för dig om de vore en så enklare saker, som ställde just kisseriet till rätta.

2011-10-27 @ 18:41:26
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/



Sanna

Jag har oxå hört det där att man ska tvätta snorren ibland på dem, men hur sjutton man ska lyckas vet jag inte. Men det är ju väldigt delade meningar om de där, precis som med allt annat....



Vissa säger att mans ka tvätta, andra att det ska man verkligen inte....stackars oss vanliga döda, vi blir ju bara förvirrade och hur vi en gör så gör vi bara fel! ;)



Hoppas teatern var bra=)

Skönt att komma iväg och tänka på annat, sånt är guld värt.



Jag själv har sådan ångest så jag håller på att bli tokig, detta med att Odinn inte mår bra, det äter upp mig innefrån. Jag hatar det, jag vill bara att min prins ska må bra! Hatar denna ovishet.

Känns som den 2 November aldrig kommer.....



Hur verkar Fifa skruttan må nu då?

Å Bitter?



Kramen!

2011-10-27 @ 23:40:29
URL: http://alfakrulls.blogg.se/



Agnetha

jag har också hört att man ska tvätta ibland, har dock aldrig gjort det ... Håller tummarna för att det var det som behövdes!

ha så kul på småstadsliv, många goda skratt väntar! ;)

2011-10-28 @ 11:10:05
URL: http://kvarnlycka.blogg.se/



Q med ridtravare i fokus!

Småstadsliv är kung! Har du sett småstadsliv 3? haha jag skratta så jag grina xD och det är så roligt för alla de där karaktärerna finns utan tvekan i min absoluta närhet.

mvh/Q

2011-10-30 @ 21:01:44
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?