Vad har jag gjort??!

Med Bitters frilla? Ska berätta snart ;)

Igår tog jag bort lindorna, fram var inte svullet men fortfarande bak, dock var han inte varm i något av benen. Vi tog oss en promenad och jag tycker han rör sig mycket bättre efter han fått sträckt lite på sig. Det blev lite massage där på slutet och mys, Bitter fläker alltid ut lill snoppen när något är mysigt, typiskt karlar! >< Han fick senare under kvällen ströva runt lite i hagen i kanske en kvart, annars har han mest stått inne.

Idag var han lika pigg och ser ut att gå väldigt bra, jag kan inte tyda hälta men han är säkerligen stel och fortfarande svullen på kota högerbak, dock var han varm där idag också, inte jättemycket men jag kunde urskilja skillnad. Trots detta fick han ändå gå ut en liten sväng i hagen, oftast går han och tar det lugnt, har hitills inte skrikit efter de andra, men så har han kanske inte hunnit tänkt på det än. Bitter blev såklart glad när han kom ut till hagen, jisses ja det ser inte ut som om hästen har ont i alla fall, men så är inte han den typen som visar smärta heller. Jag hämtade honom ganska snabbt då han gärna sprang och busade ibland. Jag lindade om höger bak för stöd och sedan in med hästen igen, det är nog lika bra att han vilar när han kändes lite varmare idag.

Igår hände det något tokigt med matte, hon kapade av Bitters man! Haha jajjemen jag tog saxen och friserade lite, inte för att jag var noga och jag hade inte tänkt ut någon speciell frissa heller, stubb har jag varit lite sugen på men har inte vågat kapa av helt, så han fick sig en strulig liten frilla ^^ Stubben sparar jag, har inte bestämt hur jag skall göra med manen än..



Jämför med springbilderna, där kan ni se svullnaden i ena kotan.





Linda






Kommentarer
Erika

Haha, de ser lite små kul ut faktiskt ;)

2011-10-20 @ 12:39:53
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/



Jenny

Han är maffig alltså! Och vilken snygg ny header du fixat :)

2011-10-20 @ 12:47:40
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se



Jennifer

NEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!! Vad har du gjort med hans fina man? ;P Fast nu fick han ju lite "engelsk" look ;)

2011-10-20 @ 12:57:16
URL: http://jennifher.cybersite.nu/



Camilla

Åh ja, han är hur mysig som helst. Han är en riktig drömvalp verkligen!



Var in och kollade på din vovves hemsida, han var jättefin! :) Snart kommer det upp bilder på Qimbo på bloggen också!



Camilla

2011-10-20 @ 16:36:27
URL: http://clofman.blogg.se/



Josefine m. ridtravaren bellie

Snygging ju!! Välkommen in till ridhästlivet Bitter! (skojas ;))

2011-10-20 @ 18:06:39
URL: http://minfux.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?