Svar: Fifas höjd!

Okej dags för svar på Fifas mankhöjd, tro eller ej men jag mätte till 129 mot 130.

Japp! Jag sa ju att hon var en liten skit ;) Jag är 1,60 så det kanske är därför hon ser större ut? Men hon är väldigt liten, det är därför jag tappar hakan så fort jag träffar en annan islandshäst som är så stor och maffig, det blir ju liksom storhäst i mina ögon. Så mmm Fifa är lite för liten för min smak, men jag kunde inte motstå henne min sockertopp och så liten känns hon faktiskt inte när man rider, hon är ju så långbent och smäcker! Men liten det är hon..

Gulligt när någon skrev 140, man kunde ju önska!

Linda





Kommentarer
Sanna

oj!

2011-10-13 @ 08:56:01
URL: http://sannasant.blogg.se/



Erika

Oj är hon inte högre. :O haha!

då hade jag helt fel. :P

2011-10-13 @ 18:44:29
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/



Jenny

Jisses, en sån liten rackare! :D Jag som tycker Ebbe är liten :)

2011-10-13 @ 18:58:08
URL: http://jen81.blogg.se/



Louise

Hej!



Läst fin blogg nu från början och hit, fastnat totalt! Ni verkar vara som gjorda för varandra du och Fifa. Otroligt glad blir man av din blogg iaf :)



Min isis är också runt 128 men han är enbart 2 år så tror han växer lite till :) Dock är jag bara 1,62 så vill inte ha en för stor jätte.



Har några frågor om du har lust och ork.

Vilken storlek valde du på softsaddlen och vilken sort? Har du kortare kåpor? Jag väger runt 50 kg och funderar på vilken sits jag bör välja då min kille(tänkte också kombinera sadeln med fler hästar) har liten anläggningsyta.



Tack för förhand :)



/Lollo

2011-12-16 @ 19:31:06




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?