Mina hästar har tråkigt

Ja ser det ut som om de har roligt? Hehe
Tycker mest synd om Bitter, lill gubben, han står och väntar på Fifa hela tiden, dock är han väldigt lugn, han vet att Fifa är i stallet och då behöver han inte oroa sig. Lill snuppan har det väl inte heller så roligt men så är det att vara sjuk!

Imorgon får Fifa komma ut till hagen igen men jag hoppas verkligen hon inte har spring i benen då hon inte alls får leka och tjoa, men det brukar hon inte göra nu mer heller så vi får testa helt enkelt, att stå i en liten sjukhage i flera veckor kommer göra henne tokig, det kommer inte funka i längden.

Bitter står och kikar mot stallet efter Fifa.

Min grisunge i stallet!


Linda






Kommentarer
Adina & islandshästen Funi

aw... Det blir bättre sen åtminstone!

2011-11-22 @ 17:06:02
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/



Q med ridtravare i fokus!

sv:jag ska titta på uträkningen i kväll och justera så återkommer jag via mail .När det gäller selen kan du blanda det i vatten och ge i munnen direkt med en spruta (tänk avmaskning)

mvh/Q

2011-11-22 @ 17:35:51
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/



Frida

Svar: Alla som är medlem på någon Ifokus sida som handlar om hästar kan nominera sin häst, men nu är nomineringen stängd för i år så nu får du rösta på Guffi istället :)



Nu säger min magkänsla MAT så är väl bäst jag ger den det :p

2011-11-22 @ 17:39:12
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?