Detta händer i helgen..

Idag blir det en bra dag måste jag säga. Först ska jag och en annan tjej klippa till Fifa, sedan bär det av mot svenstavik där jag ska få gå på dollar store, tjoohoo de har så fina saker fast tanken är väl att det skall köpas och kollas efter julklappar kanske, sedan ska sambo  spela hockeymatch i samma område så då blir det väl lite hockeypockey då, efter matchen far vi vidare till klövjsö i fjällen där hans familj har stuga, ääälskar att vara där, blir massa myspys med film och gotta :) I fjällen har man alltid chansen att ta det lugnt och Elmo får väldigt mycket egen tid med oss :) På lördakväll far vi därifrån till ett julbord som sambons familjeföretag står för.

Så det blir en hyfsat bra helg ^^

Husse och Elmo har somnat i soffan i klövsjöstugan. Elmo var bara plutti då :)



Linda






Kommentarer
ina

kolla gärna in bloggen och släng in en kommentar! :)

2011-11-25 @ 12:11:52
URL: http://elitpony.blogg.se/



Jennifer

Hoppas ni har det underbart och roligt nu i helgen med alla era upptåg! =D

Om du får tid nått och kika på bilderna så kan du väl skicka på min mejl 1 bild på varje häst iallfall så får jag använda dom när jag ska uppdatera hemsidan efter tisdag.

DÅ jag tänkte uppdatera alla hemligheter ;)

Kram på dig gumman!

2011-11-26 @ 20:43:11
URL: http://jennifher.cybersite.nu/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?