Jävlar anamma!

Det är ju bra häftigt för jag kan faktiskt se hur Fifa lyfter ryggen betydligt mer nu när hon springer och har sig. Fast jag funderar och funderar, om detta är en gammal skada eller inte, för jag vet om att hon har kunnat lyfta upp ryggen förr.
När vi för första gången kom till vet kunde hon dock inte alls lyfta den, inte en gnutta ens. Så kanske något har hänt i sommarhagen ändå? O andra sidan så verkar hon ha blivit en helt ny häst, för såhär pigg och tokig har hon aldrig varit sedan jag köpte henne :) Man blir tokig av att fundera..

Här lyfter hon ryggen så fint på en flygtur :) (o andra sidan så ser det ut som om det buktar ner lite precis där hon varit lägre nu vid skadan)



PANG! Och där krascha ryggen! (ironi) :P Haha alltså jag förvånar mig inte, den hästen är så burdus och flamsig!



Nej usch vad trist med vinterbilder, det här går inte. Nepp nu blir det härnösand, adjö!
Ps. kommentarer svarar jag på när jag kommer hem, om inte internet funkar där i lägenheten :)
Linda






Kommentarer
Alexandra - Tävling på bloggen, vinn en grimma från Catago!

Man ska verkligen inte fundera för mycket, då blir man som sagt galen!

Du får nog aldrig reda på hur hon gjort sig illa tyvärr.

Dock är det bra att hon är en helt annan häst och gladare :)

2011-08-12 @ 16:43:05
URL: http://barefootangel.blogg.se/



Sanna

Den sista bilden ser riktigt läskig ut.

2011-08-16 @ 15:16:45
URL: http://sannasant.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?