Nu har matte handlat

Jag har köpt en begagnad engelsk nosgrimma åt Kaera. Jättefin som hon passade utmärkt i. Jag har även bokat ett snyggt pannband också via Facebook, i guld, men vi får se hur det blir med det då hon som gör dom verkar vara trög på att svara. Jag tror dock att Kaera kommer passa toppen i guld. Brunt är också en färg jag gärna vill köra på. Det är svårt att pynta en fläckig häst, ja menar en svart, brun eller skimmel, de passar ju typ i allt och det blir inte alls lika plåttrigt som det kan bli på en skäck, men det här tror jag kommer bli riktigt fint.
 
Nosgrimman, men utan snokrem, den kan man lätt plocka bort utan att det syns något på nosgrimman :)
 
 

Och så är det detta pannband jag tänkt mig, mmm
 
 





Kommentarer
Erika Pettersson

åh sjukt snyggt pannband :)

Svar: Eller hur! :) Men blir troligtvis inget för hur mycket jag än skriver till hon som gör dom så får ja inget klartecken, irriterande..
mittangsull.blogg.se

2015-11-16 @ 15:13:25
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Erica

Känn dig inte ensam gjorde min beställning för nå månader sedan har fortfarande inte hört något.

Svar: Ja det har inte varit lätt men jag har varit på som fan så ikväll hoppas jag få information som jag är lovad.
mittangsull.blogg.se

2015-11-18 @ 08:14:37




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?