En klapp på axeln till mig..

Gud vad stolt jag är över mig själv! Jag har under fem veckor lyckats gå ner 7,5 kg! Fan vad skönt, jag gick upp efter graviditeten (vilket verkar vara ett vanligt fenomen) men jag får skylla mig själv som åt godis varje dag också. Så det blev till att sluta med sött (undvika kolhydrater) undvek pasta och gick promenader så mycket jag kunde (6km per runda) Plus att jag åt en speciell soppa till frukost och ibland till lunch. Jag har nått mitt mål, men eftersom det har gått så bra så tänker jag fortsätta vara nyttig och motionera. Dock har jag ätit sött fre-sön i tre helger vilket jag vill kunna fortsätta med. Det svåraste har varit att sluta med allt det där onyttiga eftersom jag har haft sånt sockerberoende, men den här gången hade jag jävlar anamma och det gav ju resultat, SÅ HIMLA SKÖNT!
 
 
 
 





Kommentarer
Agnetha

Tänkte på det häromdan hur det gått! Snyggt jobbat!!!!!

Svar: TACK :D nu är jag bara rädd att jag ska gå upp allt igen, har slarvat med promenaderna :O Ibland har man ju inte lust..
mittangsull.blogg.se

2015-11-24 @ 11:16:25



Erica

Duktig du är! Bra med lite jävlar anama.. Men du är fin hur som helst

Svar: Jaa jag känner mig duktig, godisråttan som jag är ^^ haha nu är det bara att försöka hålla vikten också..hmmm
mittangsull.blogg.se

2015-11-24 @ 12:16:59



Ida klausner

Duktig du är! :)
Jag löptränar emellan dagis bacillerna som kommer över mig då och då iaf. Men har en bra bit kvar innan jag är i mål med kropp och vikt.

Svar: Ja man ska både vara frisk och motiverad :) Jag provade en sväng vid dopet med men då var jag total omotiverad och slutade:P
mittangsull.blogg.se

2015-11-24 @ 17:04:33
URL: http://idaklausner.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?