Go Elmo

Vår lilla grisfis. Han har speciella liggställningar denna pojk (ganska typiskt för isländsk fårhund). Något som får folk att tappa hakan lite extra är när han ligger med bakbenen rätt ut, haha för oss är det ju så vanligt då han alltid legat så och väljer helst att ligga så, men andra tycker det ser sjukt ut och kommenterar "han måste ha fel på höfterna" haha men jag vill se det som tvärtom, hade han haft problem med höfterna har han ju aldrig kunnat legat så ;)
 
 
 
Mammas älskling <3
 





Kommentarer
Frida

Vill du veta en rolig sak? Müsli gör samma sak ibland, Elmo måste ha lärt henne hur man gör :)

Svar: Haha kanske det ;) Han var ju trots allt "storebror" ^^
mittangsull.blogg.se

2015-03-17 @ 16:09:56
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se



langtansfull.blogg.se

Haha åh, sådär låg en av våra hundar jämt också. Vi hade en japansk spets och har knappt sett någon annan hund göra så förut :)

Svar: Jasså:D! Ja det är en härlig stil och jag vet inte hur många isländska fårhundar jag sett som ligger så :) Tänk om en annan vore så vig ^^
mittangsull.blogg.se

2015-03-17 @ 17:40:16
URL: http://langtansfull.blogg.se/



Anonym

En av mina cockrar hade höftledsdisplasi eller vad det heter, han låg ofta så. ;)

Svar: Jasså oj att han klarade det! Måste varit överrörlig:P? Jag har dock kollat min vovves höfter och dom är jättefina :)
mittangsull.blogg.se

2015-03-17 @ 18:01:04



Anonym

Ja java skulle nog aldrig kunna ligga så :) inte en chans med hennes D höfter

Svar: Ne inte Barras heller :P
mittangsull.blogg.se

2015-03-17 @ 18:51:11



Lina

Haha sådär ligger svärmors bearded collie också :) så sött!

Svar: Kanske är något speciellt med vallhundarnas stil ;)?
mittangsull.blogg.se

2015-03-18 @ 08:43:08




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?