Jag och Linnéa

Jag konstaterade att det fanns nästan inga bilder på mig och Linnéa tillsammans. Bara på Martin och Linnéa med tanke på att det är jag som tar fram kameran och fotar. Det i sig är ju väldigt tråkigt, ja menar ska det inte finnas några kort på mig och jänta som jag sedan kan visa henne när hon är större? "Neh men det fanns ingen mamma, bara pappa" Så kan vi ju inte ha det och nu när hon växer med stormsteg dessutom! Så den sista tiden har jag faktiskt varit noga med att ge Martin kameran och låta honom fota mig och jänta nu och då. Det blir mest "poseringsbilder" och jag skulle väl vilja ha lite mer vardagsbilder, men bättre detta än inget alls. Nu finns ju en mamma med i bilden när fotoalbumet skall skapas. Jag och min lilla tjej <3
 
Så här har ni oss från idag, en riktig bildbomb! Vilken bild tycker ni är finast på oss? Jag tycker nästan näst sista, Linnéa ser så glad ut där också <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Kommentarer
Bettinas islandshäst

Håller med. Och så gillar jag den översta, där bryr ingen av er om kameran (eller fotografen). Sånt gillar jag.

Svar: Ja finast bilder är ju de som tas i vardagen :)!
mittangsull.blogg.se

2015-06-21 @ 09:02:14
URL: http://bettinasislandshast.blogspot.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?