Då & Nu

Jag har hela tiden sagt att jag inte sett någon större skillnad på Kaera från att jag köpte henne till nu. Fast, hon har nog biffat på sig lite ändå. Rumpan har jag iaf märkt blivit maffigare, Hon har en mer skåra och lite större skinkor liksom ^^ Och nu när jag tittar på bilderna så ser jag ju stor skillnad. Då-bilderna är några av favoritbilderna på den tiden, så jag har INTE tagit några halvdanna bilder. Jag har försökt tagit så lika bilder att jämföra med som möjligt. Vänster är när jag fick hem henne (augusti 2013) och höger är från igår.
 
 
 
 
 
 
 





Kommentarer
Agnetha

hon ser mer vuxen ut nu! och fortfarande grymt snygg!!!! Roligt att det går bra med inridningen också! :-D

Svar: Ja det är ju iaf något positivt som händer med hästarna :)!!
mittangsull.blogg.se

2015-07-21 @ 16:37:05



Ellen

Är ju stor skillnad! Mycket mer musklad nu ju :)Jättefin!

Svar: Ja hon har liksom blivit mer häst tror jag :)
mittangsull.blogg.se

2015-07-21 @ 17:11:15
URL: http://ellenshorselife.blogg.se/



Anonym

Hej jag googlade på sängmobil och såg en superfin som du hade gjort. Jag undrar om du vill ge mig lite tips och råd på hur du gjorde ? Om du vill får du jätte gärna skriva ett sms för att underlätta. 0733520568. Kram louise

Svar: Hej det står här hur jag har gjort: http://mittangsull.blogg.se/2015/january/ :)
mittangsull.blogg.se

2015-07-21 @ 18:55:52



Anonym

Hej

2015-07-21 @ 19:10:21



Agnetha

har du tänkt på att Kaera har en häst
på halsen? ;)

Svar: haha ja nu när du säger det så ;)
mittangsull.blogg.se

2015-07-22 @ 09:42:22



VIVUS - Hon med fölet

Skitsnygg!

Svar: :)!!
mittangsull.blogg.se

2015-07-22 @ 19:43:14
URL: http://vivus.blogg.se



Erika

Tycker hon ser ut att ha biffat på sig och även växt lite på höjden :)
Men växer inte islänningar långsammare, eftersom man rider in dom runt 4 år

Svar: Jo hon har blivit större helt klart :) Ja de sägs att islänningarna är lite senare i utvecklingen :)
mittangsull.blogg.se

2015-08-10 @ 10:09:17
URL: http://erikapettersson.webblogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?