Korgar från jysk

Jag älskar detaljer, och att matcha. Jag kör på vitt och grått i färger, och stjärnor som små detaljer. Till skötbordet köpte jag ett par vita fina korgar i olika storlekar. Där jag bland annat har vårdprodukter, blöjor, skötservetter, handdukar mm. På byrån har jag också en liten söt korg där jag förvarar napparna. Samtidigt som detta är praktiskt som fint. Korgarna har jag köpt på jysk för en billig peng. Dom har massor med olika korgar, olika storlekar, former, färger ja vill man titta på¨korgar för rimligt pris så är jysk ett kanonställe!
 
 
 
 
 
 
 
 





Kommentarer
Titti

Åh vad fint det blir :) Nappar kokade vi förresten i vattenkokaren då å då ;) Så de håller sig fräscha. Nu hade bara hugo napp,julia vägrade i sten. Gick icke,men så här i efterhand tycker jag det va svårare att få hugo å sluta m napp än att ha en unge utan :)

Svar: Ja hur blir det när man kokar napparna? Blir materialet konstigt eller ser de ut som vanligt ändå?:)
mittangsull.blogg.se

2015-01-03 @ 09:07:48
URL: http://livetpavischan.blogg.se



Titti

Nä så länge de är hela så blir de ju bara rena :)

Svar: Okej :)
mittangsull.blogg.se

2015-01-04 @ 07:05:32
URL: http://livetpavischan.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?